Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)


Mi a szolgáltatásunk lényege?

Azon kivételezett emberek közé tartozhatsz, akiknek csak a saját teljes nevét tartalmazhatja az e-mail címe, mint pl. egy Dancsó Martina nevű lánynak a martina@dancso.hu e-mail címe. Nincs zavaró szolgáltatónév, nincs zavaró cégnév. Ez miért ritkaság? Az e-mail címekhez - a @ után - domain név végződés szükséges (mint pl. a dancso.hu), amely domain nevet kizárólagos használói joggal birtokolja valaki. Ha történetesen a mi birtokunkban van a családi neved, az utóneved és/vagy a beceneved domain formája, akkor csak mi tudunk neked névre szabható egyedi e-mail címet biztosítani.

Ha megtetszett a szolgáltatás, akkor csak egy fontos dologra kérünk meg! Megrendelőként tényleg a saját neved legyen az összeállított e-mail címben, tehát a megrendelési adatlapban kitöltött névnek részben vagy teljesen egyeznie kell az előfizetett e-mail címmel. Pl. Szalacsi Lenke néven nem rendelhetsz meg egy benkovics@lorinc.hu e-mail címet. Miért? Vigyázunk arra, hogy ne legyen a nevekkel visszaélés! Ha ajándékba szánod másnak (kitűnő ötlet!), akkor a használója nevével és adataival szükséges a megrendelést leadni. Köszi a megértést!

Mi a megrendelés folyamata?

1. A weboldal elején található keresőmezőbe beírhatjuk a teljes nevünket (mint pl. Dancsó Lajos), a vezetéknevünket és hozzá az utónevünk becenevét (mint pl. Dancsó Lajcsi), teljes nevünket és a becenevünket (mint pl. Dancsó Lajos Lajcsi), egyik van mindegyik nevünket és a szakmánk vagy hobbink elnevezését (pl. Dancsó fodrász, vagy Dancsó Lajos építésztervező), vagy önállóan csak a becenevünket is (mint pl. Lajcsi), majd a „Keres” gomb megnyomásával a rendszer ellenőrzi, hogy a beírt név/nevek esetén csak az egyik, mindkét vagy akár több része is rendelkezésre áll-e domain név formájában és ettől függően ajánl fel e-mail cím megrendelési lehetőséget.

Tipp: ha több vezetékneved vagy több utóneved van és ezek mindegyikét szeretnéd az e-mail címedben látni, akkor ponttal ( . ) vagy kötőjellel ( - ) válaszd el az összetartozó névpárokat, ezt a rendszerünk értelmezni fogja és így ajánlja fel az előfizethető e-mail címeket, mint pl. Tóth-Szabó Enikő név esetén a rendszer felajánlja a kötőjeles toth-szabo@eniko.hu e-mail címet, vagy Tóth Tamás.Attila név esetén a rendszer felajánlja a ponttal elválasztott tamas.attila@toth.hu e-mail címet.

2.A) Amennyiben a rendszer nem tud felajánlani e-mail címet, úgy egy „Kérelem küldése” felugró ablak segítségével üzenetet, e-mail cím igénylést küldhetünk a Szolgáltató felé. Ezen kérelemre a Szolgáltató e-mailben válaszol, lehetséges e-mail címe(ke)t ajánl fel, vagy a nem teljesíthető kérést elutasítja.

2.B) Amennyiben a rendszer által felajánlott egy(ik) e-mail címet elfogadjuk, akkor erre kattintva lenyílik a „Megrendelés” űrlap, amely értelemszerű kitöltését követően elküldhető a megrendelés.

2.C) Amennyiben csak egy nevet írunk be a keresőmezőbe és erre találatot jelez a rendszer, akkor van lehetőség [1] a felajánlott egy(ik) e-mail címet elfogadni és megrendelni, vagy [2] egy „Kérelem küldése” felugró ablak segítségével másik e-mail címet kérni, vagy [3] az e-mail cím kreátor mezők segítségével önmagunk alkothatunk e-mail címet (ennek során választható a @ előtti név és @ utáni végződés).

Az önálló e-mail cím alkotás esetén fontos, hogy az e-mail címnek kapcsolatban kell lennie a Megrendelő nevével, annak egyik és/vagy mindkét nevét tartalmaznia szükséges (szabályokat lásd ÁSZF 5. pontjában és alpontjaiban).

3. A megrendelés elején válasszunk az „E-mail cím szolgáltatási csomag” ajánlatok közül, ahol az e-mail címhez különböző méretű tárhelyet tudunk kérni. Az előfizetői csomagok leírását és árát az ÁSZF 9. pontja, de akár a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) aloldal is tartalmazza.

4. Nagyon fontos, hogy a „Másodlagos (kapcsolattartási) e-mail cím” mezőbe olyan e-mail címet írjunk, amely címen fogadni tudjuk a megrendelés visszaigazolását, a számlát és egyéb információkat addig, ameddig nincs aktiválva a megrendelt névre szabott e-mail cím.

5. Ha a megrendelés során mindent szabályosan kitöltöttünk (az egyes hibák esetén jelez a rendszer!), elolvastuk és elfogadtuk az Általános Szerződési Feltételeket, illetve az Adatvédelmi Szabályzatot a jelölőmezők kipipálásával, akkor a „Megrendelés” gombra kattintva elküldhető a megrendelés. Érdemes a hírlevélre is feliratkozni, mert havonta max. 1 hírlevelet küld a Szolgáltató, amely a prémium e-mail cím szolgáltatáshoz méltó ajánlatokat fog tartalmazni (egyedi kedvezményeket és kiemelt ajánlatokat). A megrendelési adatok biztonságban vannak, mert titkosított SSL csatornán keresztül jutnak el a Szolgáltatóhoz!

6. A megrendelés elküldését követően kapni fogunk egy automata „rendelés visszaigazolás” e-mailt, amelyben csak azt tudatja velünk a Szolgáltató, hogy ezt köszönettel megkapta és elindult a rendelés feldolgozása. Ennek elmaradása esetén nézzük meg a levelezőrendszerünk spam mappáját is, mert pl. oda is kerülhetett.

7. A beérkezett megrendelést a Szolgáltató ellenőrzi és:
- amennyiben nem felel meg, mert pl. nem a megrendelő nevét, nevének kombinációját tartalmazza az igényelt e-mail cím, hiányosak vagy tévesek a személyes adatok, akkor egy „adatjavításra, adatkiegészítésre” felhívó e-mailben kapunk erről konkrét tájékoztatást (ezen tájékoztatásra a Megrendelőnek 7 napja van reagálni és amennyiben nem ad érdemi választ, akkor a Szolgáltató törölheti a megrendelést),
- amennyiben megfelel (fizetős díjcsomag megrendelése esetén), akkor egy „rendelés elfogadó” e-mailt kapunk, amely tartalmazza az 1. éves előfizetési díj elektronikus számláját (kivéve ingyenes díjcsomagok), amit 8 napon belül szükséges banki átutalással rendezni. Bankkártyás fizetés egyelőre nem lehetséges, de folyamatban van a fejlesztése!
- vagy amennyiben megfelel (ingyenes díjcsomag megrendelése esetén), akkor a „rendelés elfogadó” tájékoztató e-mail elhagyásával a Szolgáltató egyből egy „szolgáltatásaktiválás” e-mailt küld.

8. Fizetős díjcsomag megrendelése esetén a számla végösszegének átutalása, a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírása után 5 munkanapon belül aktiválódik a szolgáltatásunk, ekkor egy „szolgáltatásaktiválás” e-mailben kapunk tájékoztatást a szolgáltatás elindulásáról, érvényességéről, a belépési azonosítókról (ez utóbbit külön üzenetben is küldheti a Szolgáltató).

9. A „szolgáltatásaktiválás” értesítést követően az e-mail cím és a tárhely azonnal használható.

10. Az egyes készülékek (mobil, tablet, laptop) operációs rendszerének megfelelő levelezési beállításokat a NevemAzEmailem.hu/e-mail-beallitasok menüpont részletesen tartalmazza.

Mennyibe kerül az e-mail cím bérlés?

Az alábbi előfizetői csomagokból választhatsz (bővebben infó az ÁSZF 8. pontjában). A számlát előre állítjuk ki a teljes 1. éves, tehát a 12 havi előfizetői díjról egyben (kivéve az ingyenes kezdő periódust tartalmazó csomagok), így nem kell havonta utalnod. Az 1 éves előfizetés lejárta után újból 1 éves díjat számlázunk és így tovább. Ha közben - a fizetős csomagokra vállalt 15 napos pénzvisszafizetési garancia időtartamán túl - fel kívánod mondani a szolgáltatást, természetesen megteheted, visszautaljuk a nem igénybe vett időszak díját.

15 napos pénzvisszafizetési garancia! Amennyiben kipróbáltad és mégsem tetszik egyik előfizetéses szolgáltatásunk sem, akkor az e-mail cím aktiválását követő 15 napon belül indoklás nélkül lemondhatod és visszafizetjük a teljes előfizetői díjat!

PLATINUM csomag >>> tovább a megrendeléshez!
Előfizetői díj: bruttó 999,9 Ft/hó (bruttó 11.999 Ft/év)
E-mail címek száma: 1 db
Mail tárhely: 9 GB
Protokollok: POP3, IMAP és SMTP
Webmail: van
Egyéb: a PLATINUM csomag előfizethető 2021.03.13-tól visszavonásig

Hogyan tudom beállítani az eszközeimen (mobil, tablet, laptop) az e-mail fiókot, levelezést?

A különböző operációs rendszerek szerinti levelezési beállításokat az E-mail beállítások menüpontban találod. Pár perc alatt végzel vele és máris használhatod!

Tudok a mobil eszközeimtől (mobiltelefon, tablet, laptop) függetlenül is levelezni?

Igen! Tudsz levelezni a webmail felületünk használatával is, amit a webmail.NevemAzEmailem.hu linken érsz el. Ez egy teljes értékű levelezőprogram, amelyet használva - az eszközeid IMAP letöltési beállítása esetén - szinkronban lesznek a küldött és fogadott leveleid. Erre akkor lehet szükséged, ha nincs nálad egyik mobil eszközöd sem és pl. egy internetkávézóban szeretnéd megnézni a leveleid.

Elfelejtettem a névre szabott e-mail címemhez tartozó belépési jelszót, mi ilyenkor a teendő?

Semmi gond! A webmail.NevemAzEmailem.hu linken található webmail bejelentkezési oldalon írd be a "Felhasználónév" mezőbe a tőlünk egyedi bérelt e-mail címed és klikkelj a keretezett mező bal alsó sarkában található "Elfelejtettem a jelszavamat" linkre, amely után a másodlagos (kapcsolattartási) e-mail címedre új jelszót küldünk. 

Miért nem tudom integrálni és használni az előfizetett névre szabott e-mail címet a Gmail rendszerben?

A Google pár évvel ezelőtt fizetőssé tette azt, ha valaki a Gmail-ben a saját tulajdonú domain névét szeretné használni e-mail cím végződésként (pl. szalacsi@lenke.hu). A saját tulajdonú domain név Gmail levelezésbe vonása a Google Workspace (korább nevén G Suite by Google Cloud) keretén belül érhető el, ott fizethető elő. Mivel a névre szabott e-mail címekhez használt domain nevek a mi használói jogunkban, kvázi a tulajdonunkban vannak, így a Gmail-be ezeket nem engedjük bevonni. Miért? A nálunk lévő névalapú domainek esetén pl. a ...@lenke.hu e-mail cím végződést egymástól függetlenül sok különböző vezetéknevű, de Lenke utónevű előfizetőnk is használhatja, mert a @ előtti részben megadott más és más név miatt meg tudjuk őket különböztetni. A domain neveket az előfizetőink védelme érdekében nem engedjük be a Gmail levelezőrendszer alá.

Hol jutok friss információhoz a szolgáltatásról, az újdonságokról?

Az érdeklődőkkel minden lényeges hírt, információt a facebook.com/NevemAzEmailem és az instagram.hu/NevemAzEmailem oldalakon osztunk meg, így légy szíves lájkolj bennünket. Itt tájékoztatunk pl. arról, ha újabb és újabb domain neveket vonunk be a szolgáltatásba, ha a levelező szerverünk karbantartását végeznénk és időszakos üzemszünet lesz, ha új díjcsomagok érhetők el, stb.

Miért nem tudok előfizetni a magam nevében egy másik személy nevére e-mail címet?

Szeretnénk elkerülni, hogy a személynevekkel visszaélés legyen (tekintettel pl. a közéleti személyiségek és az egyéb közismert emberekre). Sajnos utólag nem tudjuk ellenőrizni azt, ha nem a saját nevedre előfizetett e-mail címet ténylegesen olyan valaki használja, mint akinek a nevét, nevének, becenevének kombinációját tartalmazza az e-mail cím. Jobb a békesség, használja mindenki a saját nevét! :-)

Miért nem ingyenes a szolgáltatás?

A szolgáltatás fenntartása és fejlesztése jelentős költséggel jár, amelyet tisztán az előfizetési díjakból fedezünk. Az előfizetési díjakból származó bevétel miatt nincs szükségünk arra, hogy reklám célokra használjuk fel a regisztrációs adataid, amit egyébként minden ingyenes szolgáltató tesz. És még egy lényeges érv mellettünk, hogy az elküldött leveleid láblécében - az aláírásod alatt - nem fog megjelenni sem a mi, sem mások szolgáltatásának hirdetése, ahogy ezt az ingyenes szolgáltatók szintén csinálni szokták.

Ahogy Te is tapasztalod, az ingyenes e-mail cím szolgáltatók napi szinten bombáznak hírlevelekkel és ki tudja hogyan, de mindig tele van a postaládád kéretlen levelekkel. Ezek a szolgáltatók sokszor - akár nem hivatalosan is - kiadják és eladják az e-mail címed más hirdetőknek, illetve a regisztráció során kifaggatnak mindenféle személyes adataidról és szokásaidról (hobbi, érdeklődési kör, végzettség, családi állapot, stb.), hogy így még agresszívebben és még célzottabban tudjanak reklámokkal zaklatni. És nem is gondolnád, hogy mennyi elküldött e-mailed veszik el, mert a fogadó fél levelező szervere - a sok spam kiküldés miatt - letilt bizonyos ingyenes e-mail szolgáltatókat, a tőlük érkező leveleket!

Ezzel szemben mi az e-mail címed és a regisztrációs adataid nem adjuk át másnak és a hozzájárulásod esetén havonta max. 1 db hírlevelet küldünk. Mivel az egyedi e-mail cím egy prémium szolgáltatás, így csak olyan ajánlatokat küldünk ki hírlevélben neked, amely hasonlóan magas színvonalon nyújtott szolgáltatást, vagy prémium terméket és kedvezményt ajánl neked. 

Miért is éri meg neked megrendelni egy teljesen egyedi, csak a saját neved tartalmazó e-mail címet?

Nos, ha nálunk van a családi neved, az utóneved, vagy a beceneved .hu formájú domain neve, akkor csak úgy juthatsz hozzá tisztán a nevedre épített e-mail címhez, ha ezt nálunk előfizeted. Anyagi érv többek között, hogy 1 db domain név regisztrációs díja egyszeri kb. 2.500 Ft, ezt fent kell tartanod további kb. 2.500 Ft/év díjért és ehhez még bérelned kell egy e-mail postafiókot is kb. 4.500 Ft/év díjért. Ha tehát magadnak tartasz fent egy saját domain nevet és hozzá 1 db e-mail címet, akkor ez a kezdeti kb. 2.500 Ft-os regisztrációs díjon felül évente kb. 7.000 Ft-ba kerül neked és valószínűleg már nem regisztrálható szabadon a saját egyik neved sem. És nem kétséges, hogy a nálunk bérelt, teljesen névre szabható e-mail cím birtokában leszel csak igazán egyedi, ami egyértelműen beazonosít téged, ami meg tud különböztetni másoktól! 

Meg tudom vásárolni az e-mail címemhez tartozó domain nevet, tehát a @ utáni végződést?

Talán! A szolgáltatásban használt domain nevek a mi használói jogunkban vannak, de időszakosan értékesítünk egyes domain neveket. Ha egyedüli előfizetőként használsz egy adott domain nevünket, akkor esélyes, hogy meg is veheted tőlünk! Vételi szándék esetén írj nekünk az info@NevemAzEmailem.hu e-mail címre.

Vannak eladó domain nevek?

Igen! A szolgáltatásból kivonni tervezett domain neveinket itt hirdetjük meg.

Mi történik, ha lejár az előfizetésem?

Az előfizetésed lejárata előtt 4 héttel, 3 héttel, 2 héttel, 1 héttel és a lejárat napján is e-mail üzenetet küldünk neked, hogy újítsd meg az előfizetésed az e-mail címed megtartása és használata érdekében. Ha ezt elmulasztod, vagy nem kívánod tovább fenntartani az előfizetést, akkor a lejáratot követő 1 hónap múlva újra szabaddá tesszük mások számára az e-mail cím megszerzését (egyúttal véglegesen töröljük a postaládádban maradt leveleket). A lejárati időpontot követő 1 hónapon belül még megújíthatod a szolgáltatást, ezt követően már nem!

Tudok automatikus előfizetés hosszabbítást kérni?

Igen, ez a legjobb megoldás! Már a megrendeléskor, illetve a szolgáltatás közben is kérhetsz automatikus előfizetés hosszabbítást. Ez a legegyszerűbb, mert így nem fogod elfelejteni! Ezzel a megoldással mindig csak +1 év előfizetést számlázunk ki automatikusan előre az előfizetésed lejárata végén.

Tudok kérni az e-mail cím szolgáltatáshoz tárhelyet is, hozzá webmail felületet is?

Természetesen igen! A szolgáltatás megrendelése során válaszd a számodra legmegfelelőbb méretű tárhelyet (a szolgáltatási csomagokat lásd az ÁSZF 8. pontjában), amelyhez automatikusan webmail szolgáltatás is jár.

Tudok utólag módosítani az e-mail cím szolgáltatáshoz megrendelt tárhely méretén?

Igen, bármikor! Amennyiben még nagyobb tárhelyre lenne szükséged, akkor jelezd ezt felénk az info@NevemAzEmailem.hu e-mail címen és az emelt időarányos szolgáltatási díj megfizetése után rendelkezésedre fog állni a megnövelt tárhely. Tárhelyet csökkenteni, azaz lefelé módosítani ingyenesen csak a következő éves előfizetési periódustól tudsz. Előfizetői időszak közben tárhelycsökkentést kérni, azaz lefelé módosítani csak egy 3.000,- Ft-os szolgáltatás módosítási díj ellenében tudsz.

Megváltozott a nevem, kaphatok másik e-mail címet?

Ha megváltoztattad a neved, mert pl. férjhez mentél, esetleg elváltál, akkor az aktuális e-mail címed csak az esetben tudjuk megváltoztatni egy általad kiválasztott másik e-mail címre, ha azt még nem fizette elő senki. Ez esetben egy 3.000 Ft-os szolgáltatás módosítási díjat kérünk és az eredeti szolgáltatási feltételek szerint folytathatod a módosított előfizetésed.

Hogyan tudom jelezni, ha megváltoztak az előfizető adatai (név, lakcím, stb.)?

Amennyiben a megrendeléshez képest megváltoztak az előfizető adatai, akkor ezt szíveskedj 15 napon belül jelezni - a megváltozott adatok megküldésével - a másodlagos (kapcsolattartási) e-mail címedről, vagy a szolgáltatási e-mail címedről az info@NevemAzEmailem.hu e-mail címre küldött üzenetben. A szolgáltatás lejárata előtti figyelmeztető e-mailek már a módosított előfizetői adatokat fogják tartalmazni.

Milyen esetben lesz felfüggesztve, vagy megszüntetve a szolgáltatásom, az előfizetésem?

Amennyiben spam-elsz, az Általános Szerződési Feltételekbe, az Adatvédelmi Szabályzatba és/vagy jogszabályokba ütköző cselekedetet folytatsz az e-mail cím és a kapcsolódó szolgáltatás használatával, akkor ideiglenesen felfüggeszthetjük a fiókod, súlyos esetben azonnal megszüntethetjük és - akár véglegesen is - visszavonhatjuk az e-mail címed. Nem megfelelő e-mail cím használat pl. a kéretlen levelek tömeges kiküldése, nem a saját nevedben levelezés, hamis regisztrációs adatokkal nem a saját nevedben levelezés, stb. Ha nem vagy benne biztos, hogy az e-mail címed használata szabályos, akkor kérd ki a tanácsunkat a használat tervezett módjáról! Ezzel elkerülheted a kellemetlenségeket és gond nélkül élvezheted az egyedi, névre szabott e-mail cím szolgáltatás nyújtotta lehetőségeket!

Mi alapján adtuk meg, hogy mi egy adott családnévnek és utónévnek a névgyakorisága?

Az adatokat a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) állította össze nekünk és vásároltuk meg hivatalosan tőlük. A weblapon jelenleg a 2016.01.01-én Magyarországon előforduló születéskori családnevek és első utónevek gyakoriságát adjuk meg (a különböző ékezetes változatok ékezet nélküli megfelelője beleszámításával). A weblapon közölt adatok esetleges pontatlanságáért, elgépeléséért nem vállalunk felelősséget.